Op basis van een aantal praktijkcases bij onze klanten hebben wij een template ontwikkeld waarmee Overheidsorganisaties, zoals bijvoorbeeld de Directies binnen Ministeries of belangenverenigingen, in staat zijn hun relatie beheerproces centraal te beheren. Belangrijkste voordelen die zij hiermee benutten zijn:
- Verbeteren kwaliteit relatiegegevens. Bespaar tijd en frustraties voor uw medewerkers.
- 360 graden klantbeeld. Sage CRM geeft u én uw klanten een compleet en actueel beeld vanuit vele bronnen ter ondersteuning van een optimale dienstverlening.
- Snelle interacties met geselecteerde doelgroepen. Denk daarbij ook aan het managen van evenementen.
- Vastlegging van contacthistorie met inachtneming van autorisatiestructuren. Inzicht en efficiënt werken.
- Centrale bron relaties voor meerdere systemen. Kwaliteitsimpuls en tijdsbesparing.
Met deze voordelen neemt de tevredenheid van uw medewerkers toe en zorgt u voor een adequate uitvoering van uw taken. Uw relaties ervaren uw organisatie als efficiënt.
Wilt u meer weten of deze template ook voor uw organisatie van toegevoegde waarde is? Neem dan vandaag nog even contact met ons op. Wij helpen u graag verder.