Pipedrive implementaties
Wij steken de realisatie van onze CRM projecten zeer pragmatisch in. Daarbij hanteren wij als belangrijkste 2 uitgangspunten :
- focus op korte termijn successen;
- gebruikersacceptatie staat voorop!
Bij de start van het project is de 1e inventarisatie essentieel. Waar liggen de te behalen voordelen? Wat kan er efficienter? Effectiever? Wij verzorgen dit in de vorm van een gratis 1e consult! Dit advies geeft inzicht of en hoe Pipedrive het beste voor jullie kan werken.
Kan ik ook meer rendement halen met Pipedrive?
In ons 1e (gratis) adviesgesprek verkennen we of en hoe Pipedrive CRM het beste past in jullie organisatie. We kijken samen waar de gewenste optimalisaties liggen. We beoordelen vervolgens of we met onze kennis van Pipedrive CRM van betekenis kunnen zijn. Is dit het geval en wil je dat CRM2care betrokken is bij de implementatie van Pipedrive en eventuele inbedding van het gebruik van CRM als proces? Dan werken we dit advies uit en maken we een begroting hoe wij dit zo pragmatisch mogelijk voor jullie kunnen doen.
Werken jullie al met Pipedrive CRM? Geen punt. Ook in deze situatie is het vaak mogelijk het Pipedrive CRM systeem beter in te richten. Zaken als optimale gebruikerservaring c.q. acceptatie en het perfectioneren van het verkoopproces staan hierbij centraal.
Interesse in een adviesgesprek? Neem dan vandaag nog contact met ons op via ons contactformulier.
Sage CRM support en beheer diensten
Voor onze Sage CRM klanten in Nederland leveren wij Support en beheerdiensten. Dit betekent dat wij vooral onze klanten ondersteunen bij upgrades, het modificeren van hun installaties (Change Management) en het managen van eventuele fouten in de standaard software. Daarbij ondersteunen we indien gewenst ook op afroep de beheerorganisatie bij onze klanten, bijvoorbeeld via een strippenkaart constructie.