Een compleet CRM-systeem
Sage CRM is een operationeel CRM-systeem dat functionaliteiten biedt ter ondersteuning van relatiebeheer, marketing/evenementen-, verkoop-, en service(klacht)processen. Deze functionaliteiten zijn toepasbaar in zowel een B-t-B als B-t-C omgeving, of juist een combinatie daarvan.
Met behulp van een uitgebreide beheersomgeving kunt u de functionaliteiten van Sage CRM naadloos laten aansluiten op uw bedrijfsprocessen. Met name onze standaard workflowfaciliteiten zorgen ervoor dat het systeem actief de gebruikers helpt bij het uitvoeren van hun dagelijkse werkzaamheden en u uw relaties optimaal bedient. Daarbij heeft u met Sage CRM uiteraard de mogelijkheid om informatie uit uw backoffice te koppelen ten behoeve van de uitvoering van die taken.
Ook kent Sage CRM een uitgebreide autorisatiematrix om uw gegevens daar waar nodig af te schermen voor oneigenlijk gebruik.
Onderscheidend
Sage CRM is beschikbaar op de servers in uw eigen netwerk of op de servers van uw datacenter. Al onze klanten maken gebruik van de zogenaamde On Premises versie die door haar volledige webbased architectuur binnen uw eigen serverpark of het datacenter van uw keuze is te installeren. Vooral voor onze relaties in de non-profitsector is dit vaak een belangrijke overweging voor het gebruik.
Sage CRM maakt deel uit van de CRM-business suite van Sage, een wereldmarktleider op het gebied van bedrijfssoftware.
Voor verdere informatie kunt u ons bellen op 030 – 2271 762 of een e-mail met uw vragen en gegevens sturen naar info@crm2care.nl.