+31 30 2271 762 info@crm2care.nl

Sage CRM Algemeen

Algemene informatie

Sage CRM is een operationeel CRM-systeem dat functionaliteiten biedt ter ondersteuning van relatiebeheer, marketing/evenementen-, verkoop-, en service(klacht)processen. Deze functionaliteiten zijn toepasbaar in zowel een B-t-B als B-t-C omgeving, of juist een combinatie daarvan. Met behulp van een uitgebreide beheersomgeving kunt u de functionaliteiten van Sage CRM naadloos laten aansluiten op uw bedrijfsprocessen. Met name onze standaard workflowfaciliteiten zorgen ervoor dat het systeem actief de gebruikers helpt bij het uitvoeren van hun dagelijkse werkzaamheden en u uw relaties optimaal bedient. Daarbij heeft u met Sage CRM uiteraard de mogelijkheid om informatie uit uw backoffice te koppelen ten behoeve van de uitvoering van die taken.

Datacontrol; opslag in uw eigen datacenter

Sage CRM is beschikbaar op de servers in uw eigen netwerk of op de servers van uw datacenter. Al onze klanten maken gebruik van de zogenaamde On Premises versie die door haar volledige webbased architectuur binnen uw eigen serverpark of het datacenter van uw keuze is te installeren.

Onderscheidend

Sage CRM werkt zoals de gebruiker met internet is gewend te werken. Dat betekent met 1-2 klikken naar de juiste informatie, waarbij Sage CRM GEEN gebruik maakt van allemaal overlappende informatievensters. De gebruiker houdt dus altijd het overzicht.  Sage CRM werkt volledig geïntegreerd met MS Exchange, Word en Excel en heeft een open architectuur waardoor naadloze integratie met back office of andere externe applicaties eenvoudig is te realiseren. Door haar moderne architectuur is Sage CRM eenvoudig te implementeren en tegen lage kosten te beheren.

Naast de tevredenheid van onze klanten, is het ontvangen van diverse CRM-awards een positieve bevestiging van de genoemde productkwaliteiten.