+31 30 2271 762 info@crm2care.nl

Sage CRM

Algemene informatie

Sage CRM is een operationeel CRM-systeem dat functionaliteiten biedt ter ondersteuning van verkoop-, marketing- en service(klacht)processen. Deze functionaliteiten zijn toepasbaar in zowel een B-t-B als B-t-C omgeving, of juist een combinatie daarvan.

Met behulp van een uitgebreide beheersomgeving kunt u de functionaliteiten van Sage CRM naadloos laten aansluiten op uw bedrijfsprocessen. Met name onze standaard workflowfaciliteiten zorgen ervoor dat het systeem actief de gebruikers helpt bij het uitvoeren van hun dagelijkse verkoop-, service- of marketingwerkzaamheden. Daarbij heeft u met Sage CRM zelfs de mogelijkheid om informatie uit uw backoffice te betrekken bij de uitvoering van die taken.

Onderscheidend

Sage CRM is volledig web based zodat gebruikers overal en altijd toegang hebben tot de applicatie via hun PC, smartphone of tablet. Sage CRM werkt zoals de gebruiker met internet is gewend te werken. Dat betekent met 1-2 klikken naar de juiste informatie, waarbij Sage CRM GEEN gebruik maakt van allemaal overlappende informatievensters. De gebruiker houdt dus altijd het overzicht.

Nieuwe ontwikkelingen op het gebied van Social Media maken onderdeel uit van de functies van Sage CRM, zodat u uw social media strategie ook met behulp van Sage CRM kunt uitvoeren.

Sage CRM werkt volledig geïntegreerd met MS Exchange, Word en Excel en heeft een open architectuur waardoor naadloze integratie met back office of andere externe applicaties eenvoudig is te realiseren. Door haar moderne architectuur is Sage CRM eenvoudig te implementeren en tegen lage kosten te beheren.

Cloud of on premises

Sage CRM is beschikbaar op de servers in uw eigen netwerk of op de servers van een datacenter onder verantwoording van CRM2care.

Naast de tevredenheid van onze klanten, is het ontvangen van diverse CRM-awards een positieve bevestiging van de genoemde productkwaliteiten.

Voor uitgebreide informatie over Sage CRM; zie onze brochures of vraag een gratis trial aan.