+31 30 2271 762 info@crm2care.nl

Met de lancering van haar nieuwste release biedt Sage CRM 7.3 al haar gebruikers een nieuwe user interface. De icons en opzet van de schermen is opgefrist naar de standaarden van vandaag. Maar belangrijkste facet is dat de userinterface responsive is geworden.

Dit betekent dat Sage haar Sage CRM 7.3 versie ook actief positioneert als real time Mobile solution. Afhankelijk van de omvang van het scherm van een mobiel device zal Sage CRM haar kolommen en menustructuur aanpassen. Hierdoor is de real time informatie altijd goed  leesbaar voor de gebruiker.

Bovendien heeft Sage een marktstandaard gekozen in haar architectuur voor de intuïtieve werking van Sage CRM 7.3 op ieder mobiel device. Denk dan aan het gebruik van de native kalenderfunctie op een Android of die van een iPhone. De gebruiker ervaart de werking die het is gewend op het desbetreffende device.

Naast de realtime Sage CRM Mobile Solution biedt Sage ook native apps voor de Android, iPhone  en Windows8   gebruikers. Deze apps bieden offline functionaliteit, met name gericht op contact- en opportunity management.

De keuze voor het gebruik van de nieuwe user interface is aan de klant. De oude vertrouwde schermen zijn ook nog als ‘thema’ in te stellen.

mailchimp-logoNaast de nieuwe user interface is de uitbreiding met de e-mail marketing integratie met mailChimp een belangrijke facet van Sage CRM 7.3.  De MailChimp integratie biedt Sage CRM gebruikers de mogelijkheid om e-mail campagnes via deze tool te verzorgen. De  geselecteerde doelgroepen, de uitgestuurde e-mails en de eventuele reacties zijn standaard geintegreerd.

In Sage CRM zijn de campagnegegevens zichtbaar en kan de manager de campagnes via dashboards monitoren en analyseren. Een eindgebruiker ziet bij een contact met een klant of prospect bij ieder contact door welke campagne de ontvanger is geraakt. 

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via info@crm2care.nl.